Neredeyse 1 yıl olacak. Geçen yıl hazinda hesap incelenmesine alındı halen hesabım inceleniyor.
Ben paparayı icra borçlarımdan dolayı kapalı olan hesap ve kartları kullanamadığım için tercih ediyordum. Market alışveriş transfer işlemlerimi görüyordum. En zor zamanımda onu da incelemeye aldılar milletten kart dilenir oldum.
Farkındayım bir çok kişinin hesabı incelemeye alındı. Kimisi 2 hafta kimisi 2 ay kimisi hadi 6 ay diyelim. Benim hesabımda bir sıkıntımı varda kapalı tutuldu. Anlamadım. Şu an hesabımı kapatmak istiyorum. Kapama işlemi yapabilecekmiyim. Yapabiliyorsun İçindeki bakiyenin ne olacağını öğrenmek istiyorum.