hesabım tam 60 gündür kapalı ve içinde ihtiyacım olan bir param var öğrenciyim ödemelerim var borca girdim ve şimdi onu da ödeyemiyorum
hesapta az parası olan arkadaşlarımın hesapları açıldı asıl mağduriyeti yaşayan insanların açılmadı
papara yı kullanmaya da devam etmek istiyorum lütfen artık durumla ilgili bir şey yapılsın