7 ay oldu 2 Haziran’dan para iadesi talebi ediyorum mailler atıyorum fakat bir sonuç alamıyorum. Gerekli yerlere başvurumu yaptım ve bu konunun üstünde duracağım BDBK ya şikayet oluşturdum . Ne zaman gerekli işlemleri yapacaksınız acaba?
Merhaba @kullanici11506 ![]()
Talebin ile ilgili destek ekibimizin hesabına kayıtlı e-posta adresin üzerinden geri dönüş yaptığını gördük. E-posta adresini kontrol etmeni rica ederiz ![]()