Inceleme 7 Ay oldu

Merhaba 3 hazirandan beri hesabimda inceleme var diye paramı çakışmıyorum. Kayıtlı ibanlarimda var ama hep inceleme aşamasında diyor. 7 ay oldu yeter artık paramı ne zaman cekebilicem kullanabilcem!!??@destekpapara

Merhaba @kullanici11405 :waving_hand:t2:

Talebin ile ilgili destek ekibimizin hesabına kayıtlı e-posta adresin üzerinden geri dönüş yaptığını gördük. E-posta adresini kontrol etmeni rica ederiz.