Merhabalar kayıtlı banka ibanım yok, sadece ptt ibanım var, ancak transfer yapılmıyor, benim hesabımda fatura işlemleri hariç kullanım yok, lütfen atm den nakit çekimini aktif edin, madur oldum.
İlgili konular
| Konu | Cevaplar | Görüntülenme | Son Aktivite | |
|---|---|---|---|---|
| Hesabımda Kayıtlı IBAN olmadığından para çekememe | 3 | 95 | Kasım 26, 2025 | |
| Kayitli iban olmadigi icin | 1 | 13 | Kasım 28, 2025 | |
| kendime ait ibanım yok | 1 | 33 | Kasım 10, 2025 | |
| papara kendime ait ibanım yok parayı çekemiyorum | 1 | 59 | Kasım 10, 2025 | |
| PAPARA’m dan hatalı para çekimi | 1 | 229 | Şubat 21, 2024 |