A101 , Bim , Şok gibi aktüel marketlere de cashback özelliği gelse.
Sadece online marketlerde değilde normal alisverislerdede paparayi kullanma sebebi ortaya çıkar. Sadece bi fikir…
Aynen bim gibi alışveriş yapılan yerlerde olsa daha fazla kullanım olur