Öncelikle selamlar, şu anda nakit olarak Türkiye Cumhuriyetinde 18 yaşından küçük bireyler döviz harcaması yapabiliyor. Fakat Papara’da 18 yaşından küçükler döviz hesabı açamıyor. Bence bu çok saçma. Çünkü 18 yaşına gelmeden internette TL üzerinden harcama yapabiliyorsak ve Papara’da tüm dünyada geçiyorsa 18 yaşından küçük üyelerinde dolar, euro veya sterlin yükleme veya harcama hakkının olması lazımdır. Yazdığım yazıyı okuduğunuz için teşekkür ederim, cevaplarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
1 gönderiler var olan bir konu içinde birleştirildi: 18 yaş altı da döviz hesaplarından faydalanabilsin