18 yaş altına dolar ve euro hesabı

18 yaşın altı olanlarda dolar ve euro hesabı kullanabilmeli

bencede 18 yas altı kullanabilir euro dolar hesabı

Bencede kullanabilmeli yada velimizin onayı ile kullanabiliriz

Evet mantıklı bir özellik, bence de düzenlenmesi gerekiyor.

prosedürleri bilmemekle birlikte evet onaylı hesapların dolar ve euro hesaplarını kullanması çok iyi olur.

Evet, Onaylı hesapların döviz kullanamaması biraz saçma. Yaş şartı kaldırılmalı. :+1:

bencede kesinlikle gelmeli benimde çok ihtiyacım oluyor dolar hesabına en kötü ailemizin onayı olursa kullanbilelim

Sözleşmeli hesapların kullanması olabilir.

sözleşmeli hesapların dolar ve euro hesaplarını kullanması çok mantıklı

18 üstü olması saçma doviz hesaplarını herkes kullanabilmek.

18 yaş altı olan kullanıcılar döviz hesabı açabilmeli

Bence de çok saçma bir kısıtlama olmuş, sözleşmesini imzalayarak aldığım kartın tüm özelliklerini kullanabilmek için yaş şartı koşulmasını anlayamıyorum. Papara gibi yenilikçi bir şirkete yakışmadığını düşünerek şimdi farklı platformlar aramak zorunda kaldığımı söylüyorum.

Kesinlikle 18 yaş altı dolar hesabı açabilmeli en kötü ihtimalle veli kimlik bilgileri ile açabilmeli

15 Yaşında bir papara kullanıcısı olarak sözleşmesini imzaladığım ve nerdeyse her türlü işlemi yapabildiğim paparanın bu fikiri dikkate alması çok mantıklı bir hareket olur