Veli hesabı özelliği bende yok

Dostlar ben 18 yas alti bir papara kullanicisiyim aciklamaya gore velimin banka hesabini kullanarak para cekilebilecegi soylenmis lakin ben cek yatir bolumune girdigimde veli ibani ile bir secenek yok 780 tl param kaldi bana yardim edin nasil cekicem

Merhaba @kullanici7131 :waving_hand:t2:

İlettiğin konuyla ilgili talebini oluşturduk. Destek ekiplerimiz en kısa sürede detaylarıyla ilgilenecek ve Papara hesabına kayıtlı e-posta adresin üzerinden seni bilgilendireceğiz. E-posta kutunu sık sık kontrol etmeyi unutma lütfen.