İçeride ibanı olmayan insanlar için de bir çalışma başlatılacak mı artık bizim de ne kadar mağdur olduğumuzu anlar mısınız ayrıca lütfen kıymetli madenler için de işlem yapılsın haftalardır elim kolum bağlı her konuda lütfen paramı geri almak istiyorum
Param içerde aylardır alamıyorum mağdur oldum çocuğuma bez alamıyorum ay sonunu zor getiriyorum yardımcı olabilir misiniz aksi taktirde yasal işlem başlatacağım