ogrenciyim tum param kaldi icinde dolmusa bile basicak param yok aradim 2 kere yardimci olamayiz demekten başla bisey demiyolar bi an once iadelere baslasinlar acsinlar herkes parasıni ceksin sonra kapatsinlar
Merhaba @kullanici9585 ![]()
Talebin ile ilgili destek ekibimizin e-posta adresin üzerinden geri dönüş yaptığını gördük. E-posta adresini kontrol etmeni rica ederiz.