Papara hesabım hesapta yapılan yanlış, şüpheli hiç bir hareket olmamasına rağmen yaklaşık 5 ay önce incelemeye alındı.
Çevremle neredeyse aynı işlemleri yapmamıza rağmen hepsinin hesabı en geç 1 aya incelemeden kalktı ve sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam ediyorlar.
Bana hesabımın neden süpheli durumuna düştüğünü neden bu kadar süredir incelemeye alındığını geçerli bir sebeple beyan etmelerini istiyorum.
Her seferinde aradığımda,yazdığımda hesabınız inceleme altında sonucu size bildiricez benzeri şeyler diyip duruyorlar.
Eğer bi sebebi varsa bu kadar süredir inceleme altında olmasının o sebebi bana direk söylemenizi istiyorum.
Eğer böyle incelemede kalmasının sebebini beyan etmeden incelemede kalcakda şikayet edebileceğim bir kurum söylemenizi istiyorum 5 aydır kendi paramı kullanamıyorum rezillik.
CİDDİ BİR ŞEKİLDE GERİ DÖNÜŞ SAĞLANMASINI VE DEVAM EDİCEKSE İNCELEME ŞIKAYET EDECEĞİM BİR KURUM VEYA MEKANI SÖYLEMENİZİ ARZ EDİYORUM.