Reşit değilim hesabıda kendim açtım veli onaylı
içinde hatrı sayılır bir para kaldı
velimin hesabına çekmek istediğim zaman sadece bana kayıtlı ibana çekebileceğemi söylüyor
parayı velimin hesabına nasıl çekebilirim?
Reşit değilim hesabıda kendim açtım veli onaylı
içinde hatrı sayılır bir para kaldı
velimin hesabına çekmek istediğim zaman sadece bana kayıtlı ibana çekebileceğemi söylüyor
parayı velimin hesabına nasıl çekebilirim?
Merhaba @kullanici11495 ![]()
İlettiğin konuyla ilgili talebini oluşturduk. Destek ekiplerimiz en kısa sürede detaylarıyla ilgilenecek ve Papara hesabına kayıtlı e-posta adresin üzerinden seni bilgilendireceğiz. E-posta kutunu sık sık kontrol etmeyi unutma lütfen.