18 yaşından küçük olduğumuz için mantıken ıbanımız da yok ıbanımız olmadığı için de ailemizden birinin ıbanına giriyoruz ve sistem ibanın bize ait olmadığını söyleyip parayı atmamıza izin vermiyor lütfen buna bir çare bulun
Merhaba @kullanici11158 ![]()
İlettiğin konuyla ilgili talebini oluşturduk. Destek ekiplerimiz en kısa sürede detaylarıyla ilgilenecek ve Papara hesabına kayıtlı e-posta adresin üzerinden seni bilgilendireceğiz. E-posta kutunu sık sık kontrol etmeyi unutma lütfen.