Daha önceden hesabıma herhangi bir ıban eklememiştim çünkü henüz reşit değilim. Sırf paramı alabilmek için banka hesabı açtım fakat daha önceden kayıtlı bir iban olmalı diye bana sistem uyarı verdi. Paramı tam olarak nasıl geri alacağım?
İlgili konular
| Konu | Cevaplar | Görüntülenme | Son Aktivite | |
|---|---|---|---|---|
| Kayıtlı iban yok paramı nasıl çekerim | 0 | 553 | Kasım 12, 2025 | |
| Kayıtlı bir ibanım olmadığı için paramı çekemiyorum | 19 | 626 | Aralık 11, 2025 | |
| Kayıtlı ibanım olmadığı için paramı çekemiyorum ne yapmalıyım | 0 | 103 | Kasım 17, 2025 | |
| IBAN kayıtlı olmadığı için paramı çekemiyorum | 5 | 135 | Kasım 23, 2025 | |
| Paramı çekmek için iban ekleyemiyorum | 2 | 181 | Kasım 11, 2025 |