Papara hesabımda bulunan bakiyeyi uzun süredir kullanamıyorum. İşlemlerim sürekli hata veriyor ve paramı ne çekebiliyor ne de transfer edebiliyorum. Ayrıca IBAN ile para çekme kısmında kendi IBAN’ımı eklememe rağmen sistem eklemeye izin vermiyor, bu yüzden işlem yapmam tamamen engellenmiş durumda.
Bu süreçte ciddi şekilde mağdur oldum; günlük ihtiyaçlarımı bile karşılayamaz hâle geldim.