Borsada param var. Hesaplardaki paranın iadeye başlandığını gördüm. Ancak borsadaki hisselerimiz ne olacak? Virman yapmamıza izin verilecek mi? İzin verilecekse işlem ücreti ne kadar olucak? İzin verilmeyecekse hisselerimizi satıp hesabımıza mı çekmemiz gerekicek? Bilgilendirseniz sevinirim.
İlgili konular
| Konu | Cevaplar | Görüntülenme | Son Aktivite | |
|---|---|---|---|---|
| Amerika borsasında param kaldı. | 1 | 88 | Kasım 3, 2025 | |
| Heabimidaki paralar iade edilecek mi | 1 | 354 | Ekim 31, 2025 | |
| hisselerimi sattım gerçekleşti diyor ama parası gelmedi | 1 | 42 | Temmuz 8, 2025 | |
| Papara üzerinden borsa hissemi sattım fakat param gelmedi ilgilenirseniz sevinirim | 1 | 30 | Ağustos 5, 2025 | |
| Para iadesi ve yatırım hesabı | 1 | 25 | Kasım 4, 2025 |