Amerikan Borsasındaki Hisselerimiz Ne Olacak?

Borsada param var. Hesaplardaki paranın iadeye başlandığını gördüm. Ancak borsadaki hisselerimiz ne olacak? Virman yapmamıza izin verilecek mi? İzin verilecekse işlem ücreti ne kadar olucak? İzin verilmeyecekse hisselerimizi satıp hesabımıza mı çekmemiz gerekicek? Bilgilendirseniz sevinirim.